Monday, July 7, 2014

The baloon twister









2 comments:

  1. Rodolfó egyik trükkjének újragondolt változata lehet a képek alapján.
    Erről írta Gács Rezső (ugyanis ez volt az eredeti neve a Mesternek):
    "Egyszer mindenki szeme láttára lenyeltem a hozzávalókat - mikor rádöbbentem, hogy a felfűzött sort az öltözőben felejtettem. Így hát udvariasan meghajoltam, és kimentem a színpadról. Azóta sem érti a tisztelt Nagyérdemű, mi volt abban a pláne, hogy 20 zsilettpenge után lenyeltem egy kevéske cérnát is…" :-)))

    ReplyDelete
  2. :-) A félre- avagy félig sikerült bűvészmutatványokból Tommy Cooper felépített egy nagyszerű karaktert.

    https://www.youtube.com/watch?v=oTY6TxXsK-o&list=RDnepFgR-PI0A&index=5

    ReplyDelete

Celebration of the 500th anniversary of Stockholm’s liberation

Midsummer 2023 marks 500 years since Gustav Eriksson Vasa entered Stockholm after a war that is more than two years long.    The historical ...